نقشه اتوکد جامع شهری- طرح تفصیلی منطقه چیذر تهران

نقشه اتوکد جامع شهری- طرح تفصیلی منطقه چیذر تهران

دسته بندی: - -

قیمت: 85,000 ریال

تعداد نمایش: 503 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 4 ژانویه 2023

به روز رسانی در: 27 ژانویه 2023

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

فایل نقشه اتوکد جامع شهری- طرح تفصیلی منطقه چیذر تهران است. فایل حاضر به صورت انحصاری و بازبینی شده در فروشگاه فایل سازه به فروش می رسد.

چیذَر نام محله و دهکده‌ای در شمیران واقع در شمال شهر تهران است. این محله که در شهرستان شمیرانات و منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد، از شمال به خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی) و بلوار اندرزگو، از شرق به خیابان کامرانیه جنوبی، از جنوب به بزرگراه صدر و از غرب به قیطریه محدود می‌شود. چیذر بیشتر به‌خاطر  امامزاده علی‌اکبر شناخته شده‌است. این محله پیش از این یک روستا بوده که به‌تدریج با گسترش شهر تهران به پایتخت ضمیمه شده‌است.

با توسعه روزافزون شهر و رشد آمار ساخت و ساز به ویژه در منطقه یک، چهره چیذر نیز به کلی تغییر کرده و عمدتاً به جای خانه‌ها و خانه‌باغ‌های یک و دو طبقه، آپارتمان‌های چند طبقه در تمام معابر اغلب باریک این محله سر برآورده و به جمعیت محله افزوده‌است. به این ترتیب عده‌ای از خارج از محله چیذر اکنون در این نقطه سکونت پیدا کرده‌اند و مثل اغلب محله‌ها بافت بومی دستخوش تغییرات اساسی شده‌است. بخشی کوچکی از محله چیذر با توجه به معابر کم عرض و بافت قدیمی جزء مناطق بومی همچنان هستند اما عمده پهنه این محله به کلی نوسازی و معابر پهن و بافت جدید و ساختمان‌های لوکس جایگزین شده‌است.

توجه: ارائه فایل توسط  filesaze.ir صرفاً جهت مشاهده نمونه کار است و رافع مسئولیت‌های مهندسین محترم نمی‌باشد.

پاسخ دهید