کانال تلگرام فایل سازه

5/5 - (2 امتیاز)

به کانال تلگرام  فایل سازه بپیوندید

کانال تلگرام فایل سازه به نشانی زیر هم‌زمان با دیگر شبکه‌های اجتماعی فایل سازه، شما را از انتشار آخرین مطلب‌های سایت فایل سازه  آگاه می‌کند.

شما هم‌چنین می‌توانید از راه فیس‌بوک، اینستاگرم، و توییترِ ما نیز در جریان انتشار آخرین نقدها، گزارش‌ها، تحلیل‌ها، و نیز گفتارهای فایل سازه قرار بگیرید.

 

مبنای حضور فایل سازه در شبکه‌های اجتماعی، گسترش امکان بده‌بستان بین سایت  و  مشترکین ، و آگاهی‌رسانی بیش‌تر در مورد موضوع‌های مورد توجه ما از راه انتشار مطلب‌ها، تصویرها، و آموزش های و فایل های مهندسی  بیش‌تر است.

در کانال تلگرام  علاوه بر اعطای کدهای تخفیف مناسبتی به کاربران، طرح فروش ویژه در بازه زمانی مشخص پیش از عرضه رسمی و عمومی محصولات نیز اجرا می گردد. بر اساس این طرح تمامی محصولات تجاری فایل سازه پیش از عرضه رسمی و عمومی، به مدت زمان معین با تخفیف ویژه ای در کانال تلگرام سایت به کاربران فایل سازه عرضه خواهد شد و پس از اتمام مهلت تخفیف مذکور، آن محصول تجاری با قیمت اصلی خود بدون تخفیف بر روی سایت در دسترس عموم قرار خواهد گفت.

 

 

 

” به منظور بهرمندی از طرح های تشویقی و تخفیفاتی این طرح، می توانید در کانال تگرام فایل سازه به آدرس https://t.me/filesaze مشترک شده و آخرین اخبار سایت را دنبال نمایید. “

در حال حاضر، آخرین اخبار از تازه ها و به روز رسانی های سایت در کانال تلگرام فایل سازهدرج شده و شما عزیزان می توانید با ایجاد اشتراک در کانال، علاوه بر برخورداری از کدهای تخفیف و بهرمندی از طرح پیش فروش طلایی محصولات ویژه، به سادگی به آخرین اطلاعیه های مجموعه فایل سازهدسترسی داشته و از انتشار به روز رسانی های محصولات خریداری شده خود مطلع شوید

 

افزون بر شبکه‌های اجتماعی، خبرنامه‌ی فایل سازه در قالبی ساده، ماهی یک‌بار درست پیش از برگزاری گفتار ماه، منتشر و به ایمیل شما فرستاده می‌شود؛ به ما بپیوندید.

https://t.me/filesaze