دانلود فایل word دستورکار عملیات اجرای تاسیسات الکتریکی ابنیه پست برق در پروژه ساختمانی ویژه مهندسین ناظر

دانلود فایل word دستورکار عملیات اجرای تاسیسات الکتریکی ابنیه پست برق در پروژه ساختمانی ویژه مهندسین ناظر

دسته بندی: - -

قیمت: 180,000 ریال

تعداد نمایش: 1721 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 اکتبر 2022

به روز رسانی در: 12 اکتبر 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

5/5 - (5 امتیاز)

دانلود فایل word دستورکار عملیات اجرای تاسیسات الکتریکی ابنیه پست برق در پروژه ساختمانی ویژه مهندسین ناظر شامل۲۳مورد کلیدی که مهندس ناظر در مرحله سفت کاری می بایست در دستورکار خود قید نماید می باشد. فایل word حاضر به صورت انحصاری در فروشگاه فایل سازه به فروش می رسد و محصول گروه همیار ناظر می باشد.

توجه:ارائه فایل توسط filesaze.irصرفا جهت مشاهده نمونه کار است و رافع مسئولیت های مهندسین محترم نمی باشد.

دانلود فایل word  دستورکار عملیات اجرای تاسیسات الکتریکی ابنیه پست برق در پروژه ساختمانی ویژه مهندسین ناظر شامل چه مواردی می شود؟

بررسی صحت اجرای عملیات که شامل پیش نیازها و عملیات مستقیم و مرتبط با عملیات اجرای تاسیسات الکتریکی ابنیه پست برق در پروژه ساختمانی می گردد، دارای گزینه های متعددی است که در ذیل به چند مورد آن اشاره گردیده است؟

  1. وضعیت ساختمان از نظر عدم وجود نشتی آب از سقف و وجود آب در کانال ها و وجود ترک و خرابی در دیواره ها می بایست توسط مجری ذیصلاح کنترل گردد.
  2. کلیه دریچه های نهویه هوای اتاق جهت جلوگیری از ورود حیوانات می بایست دارای حفاظ باشد.(چنانچه اتاق ها دارای پنجره به سمت فضای آزاد باشد بلندی هیچ یک از آنها نباید از بلندی تابلوهای برق بیشتر باشد .پنجره ها باید مجهز به شبکه محافظ یا شیشه های مسلح باشند )
  3. ….

بیشتر بدانیم:

پاسخ دهید